Обробка дзвінків
ПН-ПТ 8:00-17:00
0 0

Оплата

            Оплата

  • Мінімальна сума замовлення – 500 грн.

             

               Ми пропонуємо такі форми оплати при купівлі товарів: 

         1. Оплата на розрахунковий рахунок підприємства (оплата з ПДВ) або підприємця (ФОП, оплата без ПДВ). Оплата на банківську карту ФОП.

           Оплата для фізичних осіб та організацій з безготівкового розрахунку через Банк. Оплата здійснюється безготівковим банківським переказом після надання менеджером компанії рахунку-фактури з  переліком замовленого Вами товару.

         2. Післяплата

             Оплата при отриманні замовлення на відділенні служби доставки. У разі перевізник може додатково стягувати комісію за переказ коштів.

         Комплектація та відправка товару:

             Щойно оплата надходить наш розрахунковий рахунок (зазвичай, кошти надходять на розрахунковий рахунок наступного дня), заявка на комплектацію замовлення передається складу компанії. Для придбання післяплатою заявка на комплектацію передається після підтвердження замовлення.

             Термін комплектації замовлення займає 1-2 робочі дні, за наявності товару на складі. У разі відсутності необхідного товару або частини товару із замовлення на складі, пошиття виробів на  замовлення - термін постачання обговорюється окремо з нашими менеджерами. Як тільки Ваше замовлення укомплектоване, воно передається до служби доставки. Супровідні документи надаються разом із товаром